05 sierpnia 2013

TAKE ME TO PARIS


Dziś mam dla Was propozycję zestawu na chłodniejszy dzień. W roli głównej ostatnie zakupowe nabytki (przypadkiem idealnie się ze sobą spasowały :)) - czarne woskowane rurki, połączone z neonowym żakietem w stylu boyfriend i casualowym t-shirtem z delikatnym romantycznym nadrukiem. Dodatki utrzymane w kolorystyce ciepłego karmelu. Zaś jeśli chodzi o biżuterię - znów stawiam na minimalizm. Skórzana, ciężka bransoleta w zupełności wystarczyła.


żakiet, spodnie, torba - ZARA / bluzka - RESERVED / bransoletka - BY DZIUBEKA



 

16 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! cudna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Fajny look, swobodnie i z klasą, wyglądasz rewelacyjnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Swietny zestaw. Uwielbiam takie, rurki, ciekawy t-shirt i marynarka! Zdecydowanie moj codzienny look do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, koszulka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, choć tytuł posta mnie przeraził :D Byłam ostatnio w Paryżu i odkryłam, że nie ma czegoś takiego jak 'paryski szyk' - masakra w kwestii mody ;) Ale Ty wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :)

    Ładna figura!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się bluzka z wieżą Eifla oraz lakierowana torba uwielbiam torby takiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten żakiecik, bardzo sympatyczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!! uwielbiam takie zwykłaki <3

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!