13 września 2013

BIKER JACKET



Jak głosi świat mody - skórzane zadziorne ramoneski to absolutny 'must have' w szafie każdej kobiety. Trudno się dziwić skoro jest to najbardziej uniwersalna część garderoby i prezentuje się dobrze praktycznie ze wszystkim - zaczynając od kobiecych sukienek i spódnic z baskinką, kończąc na prostych powycieranych jeansach i obszernych t-shirtach.
Dziś minimalistyczny outfit utrzymany w rockowym klimacie, w neutralnej tonacji kolorystycznej. Czerń, popiel i srebro - takie kolory preferuję na nadchodzący jesienny sezon.




spodnie - ZARA | t-shirt - CROPP | kurtka - RESERVED | torba - ZARA | buty - MAXONI | zegarek - LORUS
 

21 komentarzy:

  1. ale Ty jestes piękna, a strój przepiękny, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :) wszystko mi się podoba ;-))!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tzn wiosną pewnie bym się przyczepiła, że trochę szaro i smutno, ale jakoś tak po tym barwnym lecie to miłe uspokojenie dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mega! Uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i kurtka bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż można rzec - klasyka. Żałuję, że nie mam jeszcze w szafie takiej ramoneski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak właśnie mi się podoba, tak lubię i buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous! love it this combo.

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i torebka są świetne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. czerń to Twój kolor, super wyglądasz Kochana:)
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czasem takie proste zestawy - są bardzo stylowe :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!