24 września 2013

GREY BLOUSE & ABSTRACT PANTS


Jakiś czas temu zaczęłam kompletować jesienną garderobę zdominowaną przez beże, czerń i szarość - po upalnym, kolorowym lecie mam ochotę na stonowane stylizacje kolorystyczne. Stanowią bezpieczną bazę, którą zawsze możemy ożywić uwodzicielskim burgundem, soczystą 'musztardą', czy głębokim turkusem... Dziś debiut mojej ulubionej w ostatnim czasie bluzy 'Beginning' zestawionej z abstrakcyjnymi spodniami i dużą popielatą shopper. Uważam, że print na spodniach i bluzie tworzą razem ciekawe połączenie, które broni się nawet podczas takiej chłodnej  i nudnej tonacji kolorystycznej.







bluza - PAPROCKI&BRZOZOWSKI | spodnie - NN | buty - LACOSTE | torba - MOHITO

23 komentarze:

  1. bluyza swietna ale jak widze od kogo to pewnie cena nie pozwolila by mi jej kupic;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look. Bluza jest genialna :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie wyglądają świetnie w tym połączeniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka śliczna. całosc idealnie ze soba wspolgra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bluzy duetu p&b! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie :) Absolutnie wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie przyciągają uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka strasznie mi się podoba :)
    Jak tylko urodzę mam zamiar kupić taka szara bluzę, zrobiłabym już to teraz bo jest -20%, ale kto wie jaki będzie mój rozmiar po urodzeniu, więc wolę się wstrzymać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne połączenie spodni z górą.. do twarzy Ci w okularkach :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie i genialna torba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię bluzę. Ta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!