03 września 2013

THE BEGINNING

Od jakiegoś czasu inwestuję w dobrej jakości bluzy. Uważam, że fajnie dobrane, w uniwersalnej kolorystyce i z ciekawymi printami potrafią świetnie komponować się nawet z eleganckimi rzeczami. Ostatnio zaczęłam nawet eksperymentować z takimi zestawami i ku mojemu zaskoczeniu czuję się w nich bardzo dobrze. Moim najświeższym zakupem jest bluza od Paprockiego&Brzozowskiego, którą chwalę się w dzisiejszym poście :) Stylizacja już niedługo! A Wy jakie macie zdanie o sportowo-eleganckich spasowaniach?
  
Paprocki&Brzozowski

17 komentarzy:

  1. Wg mnie taka sportowa bluza będzie świetnie wyglądać nawet w połączeniu ze skórzaną spódniczką :)

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza :D napis wprost wyskakuje z niej :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluza.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podobają mi się bluzy w eleganckim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie wczoraj przyleciała ta "amor" :) świetne mają te bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na stylizację na sportowo! ostatnio właśnie takie lubię oglądać najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta bluza, z pewnością nie była taka tania :) ale jakość robi swoje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, że dobrze dobrana bluza będzie pasowała do każdej stylizacji:) Twoja jest świetna!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna tez sie czaje na jakas w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!