04 października 2013

BACK TO THE NATURE


W nadchodzącym jesienno-zimowym sezonie absolutnym hitem są printy z motywami leśnego lasu. Inspiracje widoczne w nadrukach przywołują na myśl skojarzenia z zagadkowym, nieco mrocznym światem flory i fauny. Na koszulkach i bluzach pojawiają się jelenie, sowy, lisy, drzewa i krzewy... Właśnie taki deseń chciałam dziś zaprezentować w moim zestawieniu - woskowane rurki, puchowa kamizelka z obszernym futrzanym kapturem, rockowe 'biker boots' oraz bluza z leśnym printem. Nie ma lepszego i wygodniejszego zestawu na jeszcze ciepłe dni i nieco chłodniejsze październikowe wieczory.   




bluza - BIG STAR (TUTAJ) | spodnie - ZARA | kamizelka - BIG STAR | torba - ZARA | buty - LASOCKI

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna kamizelka, i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza i buty baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka i buty podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie! Świetny fason ma ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza i buty rewelacja!
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezrękawnik kompletnie nie moja bajka - za to bluza jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Za kazdym razem nie moge napatrzec sie, jaka Ty masz piekna cere i wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mogę przekonać się do bezrękawników, ale cała reszta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i bluza <3

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i super stylizacje, jakiego aparatu używasz?
    Widzę, że interesujesz się modą nie kowencjonalną, polecam targi mody alternatywnej, które odbywają się w Warszawie 23 listopada 2013 - Dark Market.
    www.darkmarket.eu www.facebook.com/targidarkmarket
    Ja się wybieram, mam nadzieje, że się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D5100, AF-S Nkkor 18-55 mm 1:3.5 - 5.6 G

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!