25 października 2013

PRADA ~L'EAU AMBREE~


Dziś chcę podzielić się z Wami opinią na temat nowo nabytego przeze mnie zapachu Prada ~L'eau Ambree~ Uważam, że zapach jest niesamowicie oryginalny, wielowymiarowy, złożony i z klasą. Wedługo producenta główną nutą zapachową jest ambra, paczula, opoponaks, cytryna i róża Mai.

Zaskoczyła mnie konwencja tego zapachu - przez pierwsze kilka chwil uwodzi swoją intensywnością, wyczuwamy żywiczno-cedrowy początek (dla koneserek lekkich zapachów może być trochę za ciężki), zaś po chwili totalne zaskoczenie - intensywność szybko zmienia się w miękką ambrę towarzyszącą nam przez najbliższe kilka godzin. W między czasie przenikają się nutki wanilli (która nadaje pudrowy charakter),  cytryny, oraz irysa. Główna nuta zapachowa przywodzi mi nieco na myśl wody Guerlain.  


Perfumy z pewnością godne polecenia - dla zwolenniczek nieco cięższych wyrafinowanych, nietypowych zapachów. Poleciłabym je każdej kobiecie, niezależnie od wieku. Z pewnością na duże uznanie zasługuje modernistyczne, eleganckie i ekskluzywne opakowanie, na które zawsze zwracam uwagę w pierwszej kolejności udając się do perfumerii :)  Minus? Brak. Aczkolwiek można się przyczepić do trwałości perfum (ok. 4-5 godzin).


10 komentarzy:

  1. Mam ten zapach od ponad roku - przyznaję, jest piękny - ale na mojej skórze jest rozczarowująco nietrwały! Od takiej marki oczekiwałabym jednak bardziej trwałego zapachu. U mnie nie wytrzymuje nawet tych 4 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze trwalosc perfumu w tym przypadku to minimalny minus :) uwielbiam nietypowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mocne i ciężkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę sprawdzić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama jest wielką fanką tego zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!