15 października 2013

WELLINGTON BOOTS



Jeszcze rok temu wahałam się nad kupnem pierwszej pary kaloszy, uważałam że jest to zakup zbędny, nie do końca oddający mój styl - dziś jestem posiadaczką dwóch par i szczerze przyznaję, że trudno byłoby mi przetrwać bez nich deszczowy jesienny czas. Kalosze to z pewnością najbardziej charakterystyczny i najmodniejszy typ obuwia ostatnich kilku sezonów. Te ocieplane doskonale sprawdzają się nawet w czasie wczesnej zimy. Uważam że porządny i oryginalny fason  może urozmaicić nawet najbardziej ponury outfit. Dziś czarno-biała bluza w zebrę, połączona ze skórzaną ramoneską, woskowymi rurkami (które ostatnio nalepiej sprawdzają się w roli bazy do moich stylizacji), oraz pikowanych kaloszy od T. Hilfiger'a.







 

bluza - H&M | spodnie -  ZARA | torba - BESTINI | kurtka - RESERVED | kalosze - TOMMY HILFIGER (similar here)
  


18 komentarzy:

  1. świetne buty! takie pikowane, genialne:D Fajny blog, obserwuję i zapraszam również do mnie:)
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Kalosze są genialne a całość wyszła MIODZIO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kalosze są u mnie niezbędne jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kalosze wyglądają bardzo elegancko jak na buty tego typu, zaryzykowałabym nawet połączenie ich z sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam!
    __________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ;)
    obserwuje :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie mogę żyć bez kaloszy :) w końcu przestałam wylewać wodę z butów po spacerze w deszczu w balerinach :P

    pozdrawiam.
    Sonia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!