06 listopada 2013

FURLA BAG & TRENCH COAT

Dziś mniej o stylizacji więcej o włosach. Od długiego czasu 'prosiły' się o zmianę. Od dawna myślałam o powrocie do swojego naturalnego koloru, oraz o pozbyciu się zniszczonych końcówek. W końcu po długich namysłach i rozważaniach zdecydowałam się - ubyło ponad 10 cm, kolor odżył a na końcach pojawiło się delikatne ombre. Jak dla mnie efekt jest bardzo zadowalający, nareszcie czuję że włosy są lekkie i wracają do dobrej kondycji :) 

Co do outfitu - podczas ciepłych, listopadowych dni stawiam na elegancką klasykę. Beżowo-czarne tonacje kolorystyczne w postaci płaszcza i obuwia uzupełniłam o granatowe jeansy i torbę, która jest najnowszym nabytkiem w mojej szafie. 



spodnie - LEE | sweter - RESERVED | płaszcz - F&F | torba - FURLA model Jucca  | buty - VENEZIA | komin - RESERVED | bransoletki -  z zawieszką NENE DESIGN (tutaj), NEW IN (tutaj)
 

37 komentarzy:

  1. Torba jest cudowna. Bardzo fajny nabytek. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszcz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest śliczna! :] Moje ulubione okulary, i ta słodka koniczynka :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny codzienny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie prezentuje się Furlitka w Twoim wydaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala stylizacja, torebka mnie oczarowala, niestety nie moge jej znalesc na stronie Furla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest to już model nie dostępny na stronie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Furlątko masz genialne!!! :D Cała jesteś piękna :)
    Też coraz głośniej za mną krzyczy fryzjer :P :D .... już idę, już idę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna całość. Torebki w takch kolorach zazwyczaj omijam szerokim łukiem, może niesłusznie bo do dżinsu wygląda naprawdę super. Do tej pory Furla kojarzyła mi się głównie z winylowymi torebkami-kuferkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka, płaszcz i torba! Razem wszystko bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw. Płaszcz idealny. A torba równie ładna.
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolor i fason torby , świetne fotki kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz a ombre jest praktycznie nie widoczne, ale podoba mi się. A co do stylizacji to trafiłaś idealnie w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, płaszczyk i buty najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ci w takich włosach, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny set :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne, klasyczne połączenie! a Ty wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne, klasyczne polączenie! a Ty wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba nie za bardzo mi się podoba, ale cała reszta jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, wszystko razem ze sobą świetnie wygląda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your sweter and your bag !!
    http://www.petitefemme.it/index.php/en/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie rozumiem komentarzy, że torba jest denna ... moim zdaniem jest REWELACYJNA <3 doda efektu każdej stylizacji, no cudo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna styliacja - idealna na jesień! Torba jest fantastyczna ! Co do włosów do wyglądają fajnie , bardzo zdrowo :-)
    Dodaję do obserwowanych :-)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie . Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :-)

    Pozdrawiam

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszcz przepiękny... Mam pytanie co do torebki furli - jesteś zadowolona? ja sama nie wiem co o nich myśleć - jedną zamówiłam online, wydawała się bajeczna, a jak przyszła - to hmm... wielkie rozczarowanie to nie było, ale spodziewałam się większego wow za te pieniądze. Mozesz coś powiedziec na temat ich jakości?

    pozdrawiam,
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak - torby Furli a szczególnie model Jucca są bardzo ubogie i minimalistyczne. Jak dla mnie jest to ich wielki plus -lubię takie duże, 'niewymuszone' shoppery. Największymi minusem w Jucce może być fakt, że nie ma podszewki - wewnątrz widnieje 'goła' skóra, oraz nie jest zapinana na zamek. Za to skóra jest bardzo dobrej jakości, jak dla mnie to priorytet w wyborze torby. Wykonanie i uszycie również jak najbardziej perfekcyjne. Tak naprawdę to wszystko zależy od tego jak zamierzamy ją użytkować... Może i wielkiego 'wow' nie ma, ale z pewnością torba posłuży na długie lata ze względu na jakość skóry i szycie.


      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę! :*

      Usuń
  25. Przepiękna torba, zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!