09 listopada 2013

MICHAEL KORS WATCH


Michael Kors - MK 5055


28 komentarzy:

  1. ladny, choc ja bym chciala inny model:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Ja planuję MK ale łączony w kolorze złota ze srebrem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki, pasuje do Twojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, choć za bardzo nie lubię złotych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go już ze dwa lata , jest świetny , zaskakujące do ilu rzeczy pasuje .
    Polecam też zegarki Marc Jacobs - równie piękne i dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, śmiertelnie zastanawiałam się między MK 5055 a Marc Jacobs MBM3107 (który od pierwszego wejrzenia całkowice skradł mi serce). Wybór ostatecznie padł na 5055 ze względu na mniejszą tarczę (mam wąskie nadgarstki obwiałam się, że tamten będzie prezentował się niekorzystnie).

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  6. Po prostu piękny!
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi się oczy zaświeciły. śliczny. :)
    przy okazji zapraszam do siebie na pierwsze z 3 kosmetycznych rozdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, to także moje marzenie :)

    pozdrawiam,
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, klasyczny zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zegarki od Michaela Korsa <3 sama mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, kupiłaś "mój" model :D! Ten właśnie mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!