11 listopada 2013

NAVY DENIM & WOOL CAP


Dziś kolejny prosty i wygodny zestaw - klasyczne jeansy, botki, skórzana ramoska, obszerny szal  i czapka. Całość utrzymana w neutralnej tonacji kolorystycznej, odrobinę koloru przemyciłam w postaci kraciastej koszuli. Uwielbiam dobre jakościowo jeansy, mogę mieć ich w szafie nieskończoną ilość... Uważam, że na uwagę zasługuje linia Wrangler Denim Spa - modele są świetnie dopasowane do sylwetki, dodatkowo zostały nasączone kosmetycznymi składnikami i zapewniają pozytywne korzyści dla naszej figury podczas użytkowania (więcej tutaj).


koszula - DIVERSE  | remoneska - NN | spodnie - WRANGLER DENIM SPA | torba - ZARA | szal, czapka - RESERVED | buty - LASOCKI | bransoletki - NEW IN 


38 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestawik, podoba mi się torebka i koszula;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam - wszystko wygląda świetnie. Przyjemny, codzienny zestaw.

      pozdrawiam,
      Sonia

      Usuń
  2. Świetnie wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie świetnie na Tobie leżą, a całość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas byłam odcięta od sieci, wracam i jakie zmiany widzę. Na początku nie byłam pewna, czy dobrze kojarzę blog z autorką.:) Pasuje do Ciebie taki jaśniejszy kolor włosów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Zdecydowałam że po następnej wizycie u fryzjera będą... jeszcze jaśniesze :)


      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Z całej stylizacji najbardziej podoba mi się czapka, ma fajny kształt ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj ulubiony motyw kratki tez sie tu znalazl. Fajny prosty zestaw ★

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna torba i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw bardzo mi sie podoba, a twoje nózki sa takie szczupłe! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna na luzie stylizacja, najważniejsza dla mnie jest wygoda :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w nowym kolorze włosów i widzę, ze troszeczkę je ścięłaś! :)
    Gdzie byłaś u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to 'troszkę' to 10 cm :)

      Salon fryzjerski na ul. Wrocławskiej.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Bardzo fajnie! Dla mnie faworyci to czapka i kurtka.
    I zgadzam się z opinią nt. jeansów. Też jestem zwolennikiem dobrych jakościowo, ale moją marką akurat jest Levis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw trafiony na 100 %, nic bym nie zmieniła, bo wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wyglądasz! Idealny look na jesień :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie ci w tej czapce...szkoda ze ja w czapkach wygladam jak idz stąd i nie wracaja, bo chetnie bym taka przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taki proste zestawy, mają w sobie to coś! Wyglądasz świetnie! :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że w tym kolorze włosów wyglądasz zdecydowanie lepiej. O wiele młodziej co jest na plus.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie, rewelacyjna stylizacja. :) Zapraszam także do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/kolczyki-slubne-sutasz-white-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby prosty i klasyczny zestaw, ale tym szalem dopełniłaś go w nieco innym stylu :]

    OdpowiedzUsuń
  21. canon ce bonnet :)

    A l'occasion de l'anniversaire du blog, un concours My September est organisé ! Viens vite tenter ta chance pour gagner un tee-shirt de la nouvelle collection...

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko podoba mi się osobno i razem, świetny casualowy look bez zadęcia ;) najbardziej podobają mi się buty!
    fajny blog, dodaję do obserwowanych, a w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) pozdrawiam, Magda

    http://lenamagdaspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się Twoje stylizacje ;) zawsze wszystko idealnie ze sobą zestawisz :) buty i koszula najbardziej przypadły mi do gustu :) zapraszam także do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi najbaedziej w tej stylizacji podobaja sie spodnie!;)
    pozdrawiam i zapraszam;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog kaliszanki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!