17 listopada 2013

SIMPLE GREY DRESS


Styliści stawiają w obecnym sezonie na czerń i szarość. Dla wielu z nas może być to duże zaskoczenie ale więkoszość z nich przygotowuje przyszłą kolekcję wiosna-lato w takich właśnie odcieniach. Niezwykle mnie to satysfakcjonuje, gdyż po kolorowym lecie, bardzo dobrze odnajduję się w monochromatycznych barwach... Dziś zestawienie prostej, trapezowej sukienki ze skórzaną ramoneską. Całość uzupełniona o zlote dodatki, które nieco ocieplają i tworzą elegancki klimat stylizacji.  
 
sukienka - LOLALI | kurtka - RESERVED | torba - NN | komin - RESERVED | zegarek - MICHAEL KORS | naszyjnik - BY DZIUBEKA | buty - MAXONI 


26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne ! Świetny zestaw !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wygląda rewelacyjnie z resztą, zestaw idealny na przejściową porę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz olśniewająco. :) Uwielbiam takie stonowane kolory!

    Aż się dziwię, że jestem na Twoim blogu po raz pierwszy. Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba. Lubię takie klasyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna ta torba, gdzie ją dorwałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, butik Kalisz na ul. Górnośląskiej :)

      Usuń
  6. rewelacyjnie zestawiłaś poszczególne elementy garderoby, tworząc spójną całość :) wyszło bardzo stylowo, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połącznie, a krój sukienki jest świetny. Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytko mi sie podoba - od góry do dołu. Torba boska. zegarek - zazdroszczę na maksa!, wisior - bosi. Bardzo chciałabym się przyczepić, ale nawet nogi masz ładne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, wszystko się ładnie łączy a ta asymetryczna tunika nadaje charakteru stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma bardzo fajny krój - super wyglądasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fana sukienka.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Torba robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię połączenia czerni i szarości niby takie to proste, ale niesamowicie wygląda i brawo za baleriny!

    OdpowiedzUsuń
  17. to tez moze ulubione połączenie kolorystyczne, bardzo szykownie!;) pięknie<3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrazeniem PIĘKNY STRÓJ WYGLADASZ CUDOWNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!