24 listopada 2013

THAT BLACK THING

Dzisiejszy look utrzymany w dominującym kolorze czerni składa się z woskowanych rurek, wełnianego płaszcza i grubego swetra - są to części garderoby bez których się nie rozstaję o tej porze roku. Klasyczny i ponadczasowy krój płaszcza sprawdza się w wielu stylizacjach, tym razem też mnie nie zawiódł. Całość przełamałam delikatnymi złotymi dodatkami i kraciastym szalem. Podczas wyboru okryć wierzchnich uważam że najlepiej zainwestować w te najcieplejsze, wełniane bądź kaszmirowe, tylko wówczas będziemy mieć pewność że ogrzeją nas nawet podczas największym mrozów. 


płaszcz - ZARA | spodnie - ZARA | szal - BURBERRY | torba - MICHAEL KORS | buty - KAZAR | bransoletka - BY DZIUBEKA


23 komentarze:

  1. :) pięknie , zgrabnie , elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze przelamalas czern szalikiem w stylu burberry :) pieknie Ci to wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Na szał Burberry choruje juz od bardzo dawna, ale ta cena jest powalająca.

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny szalik :) tez taki mam, tzn mialam, bo gdzies mi sie po zimie zawieruszyl i za cholere nie moge go znalesc...buuuu...
    Bardzo fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz mega! Klasa! A ta torebka MK to moje marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka zawsze wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie szal, byłoby jak u zaklinacza czerni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk i buty masz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta stylizacja, prosta i klasyczna, ale zachwyca.
    Świetny szalik.

    OdpowiedzUsuń
  10. klasycznie i elegancko :) świetnie

    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw bardzo minimalistyczny, ale podoba mi się - na co dzień idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, klasyczny zestaw - tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam:) wchodzę tu już jakiś czas i dopiero teraz zorientowałam się, że jesteś z Kalisza. Ja od roku również mieszkam w tym mieście :) uwielbiam tu zaglądać bo nie ukrywam że miło się czyta posty i fajnie się ogląda Twoje zdjęcia:)
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że kiedyś na chodniku bedę miała możliwość uśmiechnąć się do Ciebie :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie;) świetny gust;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeżeli się spodoba zapraszam rónież do obserwatorów:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!