24 lutego 2014

MY TATTOO



Pierwszy. Długo wyczekiwany. Wyjątkowy.

20 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo elegancko, piękna czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie od dawna ale nie wiem co gdzie i jak :) chyba muszę dorosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super się prezentuje! :) gratuluje odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, niezwykle intrygujący, z przesłaniem, na które odpowiedź znasz tylko Ty! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, śliczny..... a potem będzie kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny :D ja też na pierwszy tatuaż wzięłam napis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe wlasnie tez chce tatuaz, jutro mam urodzinki, a chlopak aktualnie nie ma pieniedzy ale mi zafunduje :)

    Kissior, zapraszam na recenzje hugo boss

    Czcionka ladna, podobna mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam maleństwo w tym miejscu :) I też długo wyczekiwane :)
    Iiii już mam ochotę na kolejne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. minimalizm zawsze w porządku :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Ja na 27 urodziny zrobiłam napis Fashion z racji tego że jestem związana z modą ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!