04 sierpnia 2014

CONVERSE& MAXI DRESS

 
Dziś w roli głównej dresowa maxi spódnica w codziennym i niezobowiązującym zestawieniu. Bawełniany t-shirt z efektem 'acid wash' to moja ulubiona baza do wszelakich letnich stylizacji. W tym roku jest moim niezastąpionym elementem po który najczęściej sięgam do szafy. W dzisiejszym wydaniu zestawiony z plisowaną maxi dress tworzy duet w kilkutonowych odcieniach szarości, przełamany neonową torbą, patelową biżuterią i miętowymi Conversami.

 
spódnica - SINSAY | t-shirt - NEW YORKER | torba - PUMA | trampki - CONVERSE | bransoletki - BY DZIUBEKA (różowa), NENE DESIGN (pozostałe)

17 komentarzy:

  1. fajny zestaw,wszystko jest tu luzne i swobodne! fajny kolor trampek dobralas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na luzie, ale bardzo oryginalnie!

    pozdrawiam;*
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie spódnice w połączeniu z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie conversów z maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to połączenie :D Śliczny zestaw, boskie conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zakochałam się w tym połączeniu ;) Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie polaczylas te conversy z torba! idealna luzna, miejska stylizacja!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  10. super to połączyłaś :)) bardzo mi się podoba !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie luźne połączenia. Torba jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!