11 sierpnia 2014

SUMMER IN THE CITY


Bardzo mnie satysfakcjonuje, że moda na słodkie pastele trwa kolejny rok, ponieważ w lecie preferuję jasne, nie przesadzone kolorystyką zestawy.  Dziś kolejny codzienny look w postaci pasiastej bluzki, białych szortów, obszernej torby i sportowego obuwia. Biżuteria ograniczona do minimum. Uważam, że przy obecnej pogodzie takie najprostsze i  rozwiązania są najkorzystniejsze.


bluzka - H&M | szorty - ZARA | torba, okulary - RESERVED | buty - NIKE | bransoletka - BY DZIUBEKA | zegarek - LORUS

14 komentarzy:

  1. świetny lekki, wakacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spójność kolorystyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz , kojarzy mi sie troszke z marynarskim stylem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawienie, skojarzyło mi się z Francją:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka,dawno ją kupiłaś? myślisz że jeszcze będzie dostępna? Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to obecna kolekcja, myślę że bluzka będzie jeszcze dostępna. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. W lecie podczas upałów najwazniejsza jest wygoda, takie połączenie jest idealne !

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny luźny look, świetne okulary

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja pasiasta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną masz tą bluzeczkę, bardzo podobają mi się takie w paski. Sama niedawno widziałam świetną, też różową na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszulki.html#1 , ale z krótkim rękawkiem. Chyba sobie zamówię, będzie fajnie wyglądała do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!