05 września 2014

BLUE DIRTY DENIM


Po sportowych i niezobowiązujących stylizacjach przyszedł czas na coś bardziej eleganckiego. Rzeczą budującą dzisiejsze zestawienie jest cienki asymetryczny sweterek utrzymany w letnich morskich odcieniach zieleni i błękitu, który przełamuje neutralną i nieco już jesienną tonację kolorystyczną pozostałych elementów. Aby nie narzucać zbyt dużej formalności postawiłam na lekką kolorową biżuterię oraz jeansy w stylu vintage.


spodnie - BIG STAR | sweter - NN | kurtka - RESERVED | torba, okulary - RIVER ISLAND | bransoletki - BY DZIUBEKA | buty - VENEZIA
 

18 komentarzy:

  1. świety set, całość wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw, szczególnie podoba mi sie torba i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award :-) Zapraszam po pytania: www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelka asymetrię, a blue w twoim wydaniu jest bardzo ładny. Uwielbiam twoje buciki z noskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha, doczytalam, ze buty sa z Venezji, bardzo lubię ten sklep, ostatnio jak wróciłam z urlopu to też zbuciorkami 9oficerkami) z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem z niego niezadowolona, owszem wzornictwo mają cudne,o wiele gorzej z jakością ich produktów. reklamowałam ostatnio 2 torby skórzane, które po 3 miesiącach wytarły się i wyglądają beznadziejnie+buty, wszystkie reklamacje odrzucone.
      Także osobiście nie polecam, ale wizualnie buty-super!

      Usuń
  6. Fantastyczna bluzeczka, pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest ten bluzko-sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, bardzo mi się widzi torebka i bluzki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!