01 listopada 2014

GREY COAT WITH BURGUNDY SCARF


W czasie jesiennych dni najchętniej sięgam po odzież we wszelakich odcieniach szarości, czerni, głębokiego burgundu oraz butelkowej zieleni. Uniwersalność tych barw sprawia, że możemy skomponować 'jesienną' bazę w szafie, która posłuży nam na dobre kilka sezonów. Jesiennym corocznym priorytetem jak dla mnie są swetry oversize, wełniane okrycia wierzchnie, ciepłe szale i klasyczne sztyblety. Na dziś mam dla Was zestaw składający się właśnie z obszernego płaszcza o 'pudełkowym' fasonie, połączonego z kraciastym szalem, plecionym sweterem i czarnymi dodatkami. Minimalizm w najprostszej postaci.


płaszcz, szal - ZARA | spodnie - MANGO | sweter - C&A | buty - LASOCKI

Zapraszam serdecznie na zakładkę Wyprzedaż, strona wzbogacona o nowe produkty!

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam minimalistyczne stylizacje,wyglądasz świetnie i z klasą.

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jesienny zestaw. Najbardziej urzekł mnie szal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! A skąd torebka?

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale! kazdy z tych elementow genialnie nadaje sie na jesienne dni, mozna je laczyc z roznymi dodatkami. Szal totalnie mnie zauroczyl, jestem ich fanka w tym sezonie. Szary plaszcz powinien znalezc sie w szagie kazdej z nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie kolory jesienia uwielbiam! Ile może zrobic jeden wyrazisty dodatek! Piekny caly zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal "zrobił" całą stylizację, świetnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bordowy sweter :) Szkoda, że pokazałaś tylko kawałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny ten szalik! Zabieram ci go i uciekam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!