14 grudnia 2014

CASUAL CHECKED COAT


W dzisiejszym zestawie rolę główną odgrywa kraciasty obszerny płaszcz połączony z klasycznym czarnym golfem, postarzanymi jeansami, oraz neutralnym szalem. Całość uzupełnia duża torba, oraz obuwie w stylu 'biker'. W sezonie zimowym powracam do moich ulubionych ponadczasowych szarości i czerni... Nadrzędną rzeczą budującą moją stylizację w owym czasie jest zawsze szal - im obszerniejszy i cieplejszy - tym lepiej. 


płaszcz - HOUSE | sweter - ZARA | szal - RESERVED | torba - H&M | buty - WOJAS

15 komentarzy:

  1. Piękny płaszcz, uwielbiam kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz super, na czasie :) Torba genialna ,oj mi by się przydała taka wielka na te wszystkie moje rzeczy , które zawsze ze soba noszę hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie! :) Świetna jest ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Plaszcz jest genialny ;) chetnie przygarnelabym taki do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw :) Płaszcz bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, płaszczyk jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten płaszcz, uwielbiam kratę, a w takich kolorach to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz pierwsza klasa!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!