10 marca 2015

TIMELESS BLACK & CARMEL


Pogoda w ostatnim czasie nas mocno rozpieszcza, więc mam nadzieję że najprawdopodobniej to jeden z ostatnich postów w którym główną rolę gra wełniane okrycie wierzchnie. Zbliżająca się wielkimi krokami wiosna sprawia, że mam sporo pomysłów na wiosenne stylizacje. Dziś główną rolę odgrywa czerń pod postacią skóry, wełny i jeansu.  Zestaw total black został przełamany jedynie karmelowym odcieniem płaszcza.


spodnie - H&M | sweter - ZARA | torba - RIVER ISLAND | płaszcz - MANGO | buty - BIZZARRO (tutaj)

13 komentarzy:

  1. Sweter jest przepiękny, uwielbiam Twój styl :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look i przepiękny płaszcz :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look na luzie a jednocześnie elegancko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ))
    na ogół bardzo dobrze ))
    i ta torba tu bardzo dobrze pasuje ))
    pięknie )

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia <3 blog świetnie sie ogląda !!!
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!