19 kwietnia 2015

REEBOK, KRACIASTA KOSZULA & BAWEŁNIANA TORBA


Mam dla Was codzienny zestaw utrzymany w stonowanej monochromatycznej kolorystyce. Sportowe obuwie połączone z kraciastą koszulą i pikowaną 'puchówką' tworzą luźny look, którego zwieńczeniem jest bawełniana torba z motywem rowerowym. Z względu na to, że prowadzę aktywny tryb życia na co dzień, takie zestawy sprawdzają się u mnie najkorzystniej. Ekologiczne torby na zakupy stały się hitem ostatnich miesięcy. Są bardzo praktyczne i zarazem oryginalne. Ja znalazłam już swoją ulubioną, choć wybór nie należał do najłatwiejszych.



koszula - RESERVED | buty - REEBOK Royal Cl Jogger | torba - http://littlethings.pl/ | okulary - RIVER ISLAND | 

5 komentarzy:

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!