18 maja 2015

CZARNA PARKA & NEONOWE BUTY


Dziś połączenie przede wszystkim składające się z czerni. Lekka zwiewna parka jest moją ulubioną częścią garderoby gdy chcę zarzucić na siebie coś modernistycznego i zarazem niezobowiązującego. W zestawieniu z klasycznym denimem  i ażurową torbą - workiem tworzy idealny zestaw na wiosenne, codzienne dni. Aby nie zanudzić całości przełamałam dół neonowymi adidasami, które można idealnie zestawiać z podobnymi kolorystycznie akcentami w postaci biżuterii, szminki, czy manicure. 


płaszcz - H&M | torba - HOUSE | okulary - RESERVED | buty - ADIDAS (tutaj)

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak dodałaś mocny kolorowy akcent w postaci butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny zestaw na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki świetnie nadają całości charakteru ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonowe buty ożywiły całą stylizacje. Super, bardzo fajny look kochana.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kurtka świetnie leży! Całość bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!