21 sierpnia 2015

ROZŚWIETLAJĄCY, LEKKI I NATURALNY MAKIJAŻ NA UPALNE DNI



Choć jesień zbliża się wielkim krokami, w dzisiejszym poście chciałabym zaproponować Wam kilka kosmetyków którymi bardzo lubię wykonywać makijaż w lecie. Kosmetyki te ze względu na swoją uniwersalność barwną i delikatność krycia idealnie sprawdzą się również w propozycjach  jesiennego makijażu. Wystarczy soczyste kolory pomadek czy cieni zamienić na wiecznie modną jesienią butelkową zieleń, burgund, brązy, czy stare złoto. Wszystko zależy od naszej wyobraźni i nastroju...


Pierwszym nadrzędnym kosmetykiem jest oczywiście podkład. Potrzebuję go do wyrównania kolorytu skóry i do ujednolicenia jej struktury. Nie zależy mi na stworzeniu nienaturalnego efektu 'maski', dlatego każdy podkład nakładam ręcznie, opuszkami placów. Tylko wtedy mam pewność, że kosmetyk zostanie idealnie rozprowadzony na skórze i idealnie się z nią stopi. Moją propozycją na dziś jest podkład Bourjois 'Healthy Mix'. Doskonale nawilża cerę i perfekcyjnie się rozprowadza. Nowoczesna formuła została wzbogacona ekstraktem z owoców min. melona, morela, jabłko dzięki czemu zapewnia maksymalny poziom odżywienia. Cera wygląda zdrowo i naturalnie. Kosmetyk nie powoduje zatykania porów, został przetestowany dermatologicznie. Zużywam właśnie 4 opakowanie (kupuję różne odcienie w zależności od intensywności opalenia twarzy) i śmiało mogę go polecić posiadaczkom wrażliwej cery. 


Nie lubię ciężkich makijaży, dlatego na nałożeniu podkładu ujednolicanie mojej cery się kończy. W czasie upalnych dni ewentualnie przypudruję twarz lekkim pudrem rozświetlającym. Następnie nakładam na kości policzkowe, czoło, nos i podbródek bronzer. Mam kilka swoich ulubionych i których wspominałam tutaj. Jednakże od jakiegoś czasu lubię kosmetyk Loreal 'Glam Bronze, Duo Powder'. Posiadam ocień 02 dla brunetek. Jest dość mocno napigmentowany, należy uważać z aplikacją. Jednakże umiejętnie nałożony tworzy całkiem naturalny efekt opalenizny i wykonturowania twarzy. Części rozświetlającej nie używam - uważam że iskrzące drobinki są zbyt intensywne. Nie polecam pędzla dołączonego do zestawu, zbędny gadżet.


Od kliku dni mam przyjemność testować maskarę pogrubiającą Bourjois 'Volume Glamour'. Uważam, że nie tylko pogrubia ale również ślicznie wydłuża i podnosi rzęsy. Klasyczna szczoteczka pozwala na wystylizowanie rzęs w zależności od naszych upodobań. To co najbardziej przypadło mi w nim do gustu to odcień czerni - głęboki, intensywny, wyjątkowy. Kosmetyk przede wszystkim nie kruszeje, nie skleja rzęs i idealnie się usuwa. Czy można chcieć czegoś więcej od maskary? :)

Eyeliner Eveline 'X-Treme Noir' to moje ulubione odkrycie kosmetyczne ostatnich kilku tygodni. Ogromnym jego plusem jest niska cena, piękna głęboka czerń i bardzo precyzyjny pędzelek który nabiera dużo tuszu (dzięki czemu jednym pociągnięciem tworzy całą kreskę). Nie pęka i nie 'wędruje'  na powiece w ciągu dnia. Szczerze polecam zarówno do wykonania cienkiej precyzyjnej kreski jak i uzyskania wyrazistego bardziej teatralngo efektu.

Na koniec kilka słów o pomadce Maybelline w kolorze 904 Vivid Rose. Jestem zwolenniczką naturalnych kolorów szminek i błyszczyków, jednakże żeby nie było zbyt nudo postanowiłam wzbogacić mój makijaż o wyraźny odcień ust. Pomadki Maybelline Color Sensational doskonale nawilżają usta i występują w bogatej gamie kolorystycznej. Odcień Vivid Rose to matowy soczysty róż wpadający lekko w  odcień kamionkowej czerwieni (w zależności od intensywności naświetlenia).  Idealnie współgra z opaloną ciemniejszą karnacją. 



7 komentarzy:

  1. Ja na plażę nie używam niczego, ale w upalne dni stawiam tylko na podkład z Bourjois 123 Perfect :).
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka przepięknie podkreśla usta. Nie jest zbyt mocna, wygląda po prostu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kojarze tego eyelinera, musze go poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to nowość marki Eveline. Do tej pory w sprzedaży dostępna była tylko maskara 'X-Treme Noir'. Eyeliner zakupiłam w Rossmanie na promocji 8 zł. Szczerze polecam :)

      Usuń
  4. piękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz. :) ja ostatnio miałam trochę problemów z podkładem, choć mam raczej lekki :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!